Bel ons: 035-6233500

Retourneren & Ruilen bij KKIS

Bij KKIS staat kwaliteit hoog in het vaandel. Wij verkopen alleen merken en artikelen die voldoen aan onze strenge kwaliteitseisen en zetten alle relevante informatie over een product netjes op de site en in je orderbevestiging.

Voldoet het door jou bestelde product onverhoopt toch niet aan je verwachtingen? Service staat bij ons, naast kwaliteit, op een gedeelde nummer één.

    1. Bij KKIS kun je je aankopen tot 14 kalenderdagen na bezorging opgeven voor ruiling of retournering. 
    2. Gebruik hiervoor aan uw track & trace mail toegevoegde retour-link. Hiermee kunt u een etiket downloaden en op elke willekeurige printer afdrukken.
    3. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor de koper, tenzij het een fout van KKIS betreft, of het artikel gebreken vertoont. In dat geval zijn de kosten voor KKIS en ontvang je via de mail een verzendlabel. Let op: neem in dat geval eerst contact op via de mail! Indien je de bestelling zelf frankeert, worden deze kosten niet achteraf vergoed.

Stuur het artikel uiterlijk binnen 14 kalenderdagen nadat de laatste dag van de zichttermijn is vervallen naar ons retour. In de praktijk gaat dat zo:

    1. pakket wordt bezorgd 
    2. bij uitpakken (!) valt je op dat er iets niet naar je wens is en je denkt er maximaal 12 dagen over om het te retourneren/ruilen 
    3. je print het retour-etiket en stuurt het pakket naar ons op
    4. wij antwoorden dat we je pakket hebben ontvangen en sturen je direct het juiste product op, of storten binnen 7 kalenderdagen het geld op je rekening terug, inclusief de eventueel door jou betaalde bezorgkosten van toen je het artikel had besteld. 
    5. indien er gratis is verzonden in verband met een besteding van € 30,- of meer en er worden artikelen geretourneerd, waardoor het nieuwe orderbedrag lager uitkomt dan € 30,-, dan worden er alsnog verzendkosten berekend. Deze verzendkosten worden in mindering gebracht op het te crediteren bedrag.

Let op! Heb je een bed of meubelen besteld? Pak de dozen direct bij bezorging uit en controleer of het artikel aan de gebruikelijke eisen voldoet. Is alles heel, vrij van krassen et cetera? Het zou vervelend zijn als je alles in elkaar hebt gezet en dan pas een beschadiging ziet. Daarnaast heb je 14 dagen de tijd om je pakket te controleren, dus laat de dozen niet een week ongeopend staan...

Artikelen moeten ongebruikt en onbeschadigd op tijd bij ons terug zijn. Dat betekent dat het kaartje er nog aanzit, dat de verpakking niet aan flarden gescheurd is en dat bedtextiel bijvoorbeeld niet gewassen is.

Heb je nog vragen over ruilen en retourneren, bel ons op 035-6233500 of mail naar info@kinderkamerinstijl.nl we helpen je graag! Zie ook onze algemene voorwaarden.

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief & ontvang 10% korting* op je volgende aankoop.
Daarbij blijf je op de hoogte van exclusieve aanbiedingen van de nieuwste, hipste spulletjes voor in de kinderkamer!
Wij gebruiken cookies om het winkelen bij Kinderkamer in Stijl gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.